עורך דין ירושות
כותב: לוליק אסל פורסם ב: כללי 2.01.22, 14:31

טיפים להתנהלות עסקית נכונה והרחקת העסק מפלילים

לא פעם אנחנו קוראים ושומעים על אנשי עסקים שהסתבכו באופן פלילי, לעיתים במודע מתוך מחשבה יהירה ש"אנחנו לא ניתפס" ולעיתים מחוסר הבנה, תום לב. אין זה משנה מה הסיבה, בסופו של דבר כשבעל עסק או אחד מאנשיו מסתבך מבחינה פלילית ומסבך את העסק, למשטרה ולבית המשפט אין זה משנה אם הדבר נעשה בכוונה או בתום לב.

על מנת לא לקחת סיכונים מיותרים ובשביל לא למצוא את עצמנו מתמודדים עם בעיה שעלולה להפיל את העסק ולגרום לעצמנו נזקים אישיים, כלכליים ותדמיתיים גדולים מאוד, חשוב לדעת כיצד להתנהל נכון מבחינה עסקית ואיך להרחיק את העסק מכל סיכוי לסיבוך פלילי.

סוף מעשה במחשבה תחילה

בהמשך המאמר אנחנו נציג עשרה טיפים איך אפשר להתנהל נכון מבחינה עסקית ואיך מרחיקים את העסק מכל תסבוכת פלילית אפשרית. אך לפני זה חשוב לזכור נקודה כללית מאוד משמעותית. נקודה שכל אדם המתעסק בייעוץ עסקי ידע להסביר אותה ללקוחות שלו, בין אם בוחרים לקחת ייעוץ עסקי עם אבי הוכמן או עם כל גורם אחר. אין קיצורי דרך.

בשביל להצליח, צריך לעבוד קשה, צריך לעשות את הדרך הארוכה. מי שמחפש את הקיצורים, יגלה שזו דרך הרבה יותר ארוכה, מסובכת וסביר להניח שהיא נגועה במעשים לא חוקיים, קרי פלילים. חשוב לזכור את כל הזמן. אין קיצורי דרך בחיים ובטח לא בעסקים. הולכים בדרך הארוכה ובסוף מגיעים לתוצאות.

טיפים שיעזרו לכם להימנע מתסבוכת פלילית

טיפ ראשון – תבקשו ייעוץ משפטי על כל צעד. לא משנה מה אתם מתכוונים לעשות, תבקשו ייעוץ לוודא שאכן זה חוקי.

טיפ שני – תבדקו כל מי שבא איתכם במגע. זה נשמע אולי פרנואידי אך מוטב לבדוק כל מי שבא איתכם במגע ומבקש לעשות איתכם עסקים, במקום לגלות שבסוף מדובר בגורמים שליליים.

טיפ שלישי – תחזיקו עורכי דין אמינים ורציניים. בשביל להימנע מטעויות, תעסיקו עורכי דין ברמה הגבוהה ביותר שיש.

טיפ רביעי – תשתמשו ביועצים עסקיים. ייעוץ עסקי עם אבי הוכמן או כל אחד אחר, יכול לעזור לכם להבין מה עליכם לעשות וממה אתם צריכים להימנע.

טיפ חמישי – תכירו את החוקים על פיהם אתם אמורים לעבוד. בין אם אתם מתעסקים במחקר, פיתוח, ייעוץ, ייצור, שיווק או כל דבר אחר, תלמדו את החוקים ותדעו לעבוד על פיהם.

טיפ שישי  – שקיפות ותיעוד. כל דבר, תתעדו, ותהיו שקופים. שלא יהיה שום דבר שעלול לגרום למישהו לחשוד בכם.   

טיפ שביעי – תבדקו את מי אתם מעסיקים. יש מספיק חוקרים ואנשי מקצוע שיכולים לעזור לכם לגייס עובדים אמינים, ישרים ובלי בעיות פליליות.

טיפ שמיני – תקבעו לעצמכם תוכנית עבודה ברורה ואל תסטו ממנה. אל תחפש דרכים מהירות להתעשר, תעבדו על פי תוכנית ברורה ומסודרת.

טיפ תשיעי – תגישו כל מה שצריך בזמן ובאופן מסודר. הרבה עסקים מסתבכים מול רשויות המס. ייעוץ עסקי עם אבי הוכמן ויועצים אחרים ילמד אותכם, אם מגישים הכל בזמן לא מסתבכים.

טיפ עשירי – אל תעשו שום דבר בניגוד לחוק.

אם בכל זאת אתם צריכים ייעוץ של עורך דין, אתם יכולים להשתמש בשירותי ייעוץ של עורך דין המתמחה בליווי משפטי לרשתות וגם לעסקים.

עורך דין פלילי לוליק אסל
לייעוץ ראשוני עם לוליק אסל התקשרו054-462-9296או שלחו טופס:

    Comments

    comments

    מילון מונחים

    ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני –

    054-4629296
    עקבו אחרינו בטוויטר
    עקבו אחרינו בפייסבוק
    לייעוץ בוואצאפ