חוק להון
כותב: עורך דין לוליק אסל פורסם ב: הלבנת הון 4.08.19, 10:55

עורך דין פלילי הלבנת הון

העבירות של הלבנת הון נחשבות כעבירות חמורות ביותר. בכל העולם קיימת כיום הקפדה רבה על כך כאשר רפורמות חדשות באות לעולם וחוקים חדשים כמו חוק של תשלום במזומן וחוקים חדשים בכל מה שקשור לתשלום באמצעות המחאות וצ'קים נחקקים כאשר המטרה היא למנוע את הלבנת ההון ולהגביר את השליטה על המזומנים והכספים הנכנסים ויוצאים.
בעולם כולו מחמירים כיום מאוד את העונשים על עבירות השייכות להלבנת הון כאשר המטרה היא לגרום לרתיעה מפני עבירות מן הסוג הזה.

עברת על עבירת הלבנת הון – מה עושים עכשיו?

אז למרות שאנחנו כולנו יודעים עד כמה חמור הדבר ועד כמה לא מומלץ ולא כדאי להסתבך עם החוק בתחום הזה, עדיין קורה ואנשים לא ממש מצליחים לעמוד בפיתוי. אז אם קרה לכם וגם אתם נפלתם בפח, ולא רק שעברתם על החוק אלא שלרוע המזל גם נתפסתם על חם, אתם צריכים חשוב טוב טוב מה לעשות, איך להתקדם וכיצד להתמודד עם הדבר.

פונים אל עורך דין פלילי

הדבר הכי נכון והכי חכם תהיה פנייה אל עורך דין פלילי. הוא הכתובת והוא האיש אשר יסייע לנו להתמודד עם החשד, עם התביעה או אפילו עם ההרשעה.
אז לפני שאתם ממהרים לכופף את הראש ולהודות במעשה, כי נראה לכם כי זה מה שיקל עליכם וזה הדבר שיפתור עבורכם את הבעיה, חשוב שתיוועצו בהקדם האפשרי עם עורך דין פלילי.

מה יעזור לכם עורך הדין?

כדאי לדעת כי בכוחו של עורך דין פלילי להחליק את כל העניין. הוא יוכל להדריך אתכם לקראת החקירה הראשונית. הוא ינחה אתכם מה לענות, מה לומר, במה להודות ואת מה להכחיש. עורך הדין יוכל לסייע גם בשלב שלאחר הגשת כתב האישום ואפילו לאחר ההרשעה. כי עורך הדין הוא איש מקצוע המכיר היטב את כל השלבים והוא יידע איך וכיצד להתמודד עם כל מה שכרוך בעבירה חמורה כמו הלבנת הון.

שמרו על השם הטוב שלכם

גם אם החלטתם להשלים עם רוע הגזירה ואתם מוכנים לשלם על העבירה אותה עברתם, חשוב שתדעו כי השם שלכם כבר לא יהיה נקי והרישום הפלילי יישאר על שמכם לאורך ימים ושנים. הדבר עשוי לפגוע בכם גם כאשר תבקשו לצאת מהארץ, הוא גם עשוי לפגוע בכם מבחינה כלכלית כאשר לא בכל מקום עבודה תוכלו להתקבל.
זו הסיבה שמומלץ מאוד להתאמץ ולטהר את השם על ידי ביטול כתב האישום, על ידי ביטול התביעה או אפילו ביטול כתב התביעה. אם תשכילו לפנות אל עורך דין מומחה מהתחום הפלילי, קיימים סיכויים רבים כי אכן תצליחו לטהר את שמכם, להתפטר מכתב האישום ולהחזיר לעצמכם את שמכם הטוב.
אז פנו אל עורך הדין המקצועי והמנוסה על מנת שהתיק שלכם ינוהל בצורה הנכונה והטובה ביותר.

עורך דין פלילי לוליק אסל
לייעוץ ראשוני עם לוליק אסל התקשרו054-462-9296או שלחו טופס:

    Comments

    comments

    מילון מונחים

    ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני –

    054-4629296
    עקבו אחרינו בטוויטר
    עקבו אחרינו בפייסבוק
    לייעוץ בוואצאפ