שלילת רישיון עקב מצב בריאותי
כותב: felix פורסם ב: כללי 24.01.22, 16:30

פלילים בבתי המשפט

בתי המשפט בישראל עוסקים ביום יום בנושאים פליליים רבים, כיוון שקיימת מגמה מתמדת של עלייה בתחומים פליליים רבים. מי שנקלע למצוקה בנושא פלילי, נעזר בעורך דין מומחה אשר עוסק בתחום זה כדי שיוכל לסייע לו לצאת מהסבך הזה. האסטרטגיה של ניהול המשפט משתנה בין תיק לתיק על פי השתלשלות העניינים בו. עם השנים העולם הפלילי הופך להיות מתוחכם יותר ויותר, השוטרים, הגורמים המשפטיים ועורכי הדין הפליליים נחשפים לעבירות בתחום המיסוי, הסייבר, המרמה, יריות אשר גורמות לפציעה ולהרג ועוד. 

כאשר אדם נעצר בתחנת המשטרה בחשד לביצוע פעולה מסוימת, חשוב שיזעיק למקום עורך דין פלילי מנוסה כדי שיסייע לו. אנשי המקצוע המעולים הללו מקבלים כל הזמן לידים לעורכי דין ובהתאם לכך הם מעניקים את השירות המיטבי לכל לקוח. בעיסוק זה עורכי הדין הפליליים מסייעים לאנשים משני צידי המתרס, גם לאנשים שחשודים בפלילים, אשר לא תמיד ביצעו פשע זה וגם לגורמי הפשע אשר מבצעים עבירות שונות הן בין המשפחות והן מול גורמים אחרים בישראל ובעולם.

פלילים בנושאי מיסוי 

במקרים רבים הפעולות הלא חוקיות מתבצעות נגד המדינה וזאת כדי לא לשלם מס או ליהנות ממס לא נכון. אחת הדרכים לכך היא להפיק חשבוניות פיקטיביות לגורמים כאלו ואחרים. במועד הדיווח למע"מ הם מדווחים על כך כדי ליצור עודף של מע"מ ולכן להגיש בקשה לקבלת החזר. בדרך זו מסוגלים העבריינים לקבל לאורך זמן עשרות ואף מאות אלפי ₪ מהמדינה. רק לאחר שגורמים ברשות המיסים מבצעים הצלבות של הנתונים, הם עולים על כך שמדובר בחשבוניות פיקטיביות ולכן הם מחפשים את האזרחים הללו ועוצרים אותם תוך חשיפת המסמכים הבעייתיים.

עבירות סייבר 

גורמים פליליים רבים מגיעים למערכות מידע רבות משתמשים כמו משרדים ממשלתיים או חברות ענק כמו חברות הביטוח. הם עולים על כל המידע שקשור לנתונים האישיים של הלקוחות, מספרי תעודות הזהות שלהם, כתובות, מידע רפואי ועוד. המטרה שלהם היא לעשות בכך שימוש אשר יצור בעייתיות לאזרחים הללו.

אחד הנושאים שממנו חוששים באתרי האינטרנט היא מזליגה של נתוני כרטיסי האשראי לגורמים פליליים, דבר שעלול לגרור שימוש בנתוני הכרטיסים כדי לבצע פעולות פיננסיות שונות בהיקפים נרחבים. 

עבירות כרטיסי אשראי 

גורמים פליליים מבצעים עבירות רבות באמצעות כרטיסי אשראי. יש כאלו שמעתיקים בדרכים שונות את נתוני הכרטיסים של אזרחים תמימים ולאחר מכן משתמשים בהם לקניות באתרים ובחנויות. אחרים גונבים את כרטיסי האשראי ומצליחים למשוך כספים מהכספומטים וגם לבצע רכישות שונות של פריטים שהם זקוקים להם. לא אחת לוקח לאזרח זמן רב עד שהוא מבין שהכרטיס שלו נגנב ולכן הוא מבטל אותו. אך בפרק זמן זה העבריינים מצליחים לממש את חלומותיהם והם קונים מוצרים רבים כראות עיניהם.

בחלק מהמקרים הללו הן אנשים פרטיים והן גורמים עסקיים וממשלתיים,  זקוקים לסיוע של עורך דין פלילי שיעזור להם להיחלץ מהצרות האלה.

 

עורך דין פלילי לוליק אסל
לייעוץ ראשוני עם לוליק אסל התקשרו054-462-9296או שלחו טופס:

    Comments

    comments

    מילון מונחים

    ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני –

    054-4629296
    עקבו אחרינו בטוויטר
    עקבו אחרינו בפייסבוק
    לייעוץ בוואצאפ